Projekty w realizacji - Wszystko o Szkole i Edukacji Psychologicznej

Przejdź do treści
| Projekty w realizacji w latach 2021-2027

W Top Education cenimy jakość i w ciągu wielu lat naszej działalności, daliśmy się poznać jako wiarygodny, rzetelny partner wykonawczy w projektach edukacyjnych realizowanych na terenie różnych województw w Polsce.

Udział w realizacji projektów dla szkół dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego, pozwolił nam na zdobycie wiedzy i doświadczenia nie tylko w organizacji i realizacji projektów, ale również w rygorze dokumentacyjnym związanym z rozliczeniem projektu, przepisami i wytycznymi związanymi z realizacją oraz osiąganiem założonych wskaźników a posiadane przez nas zasoby ludzkie umożliwiają nam realizację projektów przez osoby z odpowiednimi kompetencjami i kwalifikacjami.


Projekt 1
Logo gminy
REZULTATY:

ZMIANA SYTUACJI UCZNIÓW

Realizacja projektu przyczyni się do rozszerzenia oferty edukacyjnej oraz kompleksowego wsparcia dla uczniów. Dzięki temu będą mieli możliwość pełnego rozwijania swoich zdolności psychofizycznych oraz zwiększenia umiejętności podstawowych i ogólnych.

Poszerzone wsparcie oferowane w ramach projektu, obejmujące zajęcia wyrównawcze, warsztaty oraz doradztwo zawodowe, umożliwi uczniom podniesienie swoich umiejętności, wiedzy i kwalifikacji w kluczowych obszarach, które są istotne na rynku pracy. To z pewnością wpłynie korzystnie na ich decyzje dotyczące przyszłego kształcenia.

Dodatkowo, wsparcie psychologiczne zawarte w ramach projektu przyczyni się do poprawy postaw uczniów oraz ich samopoczucia, co z kolei wpłynie na ich relacje z rówieśnikami, rodziną i otoczeniem również poza szkołą.

ZMIANA SYTUACJI SZKÓŁ

  1. Zakupiony w ramach projektu sprzęt i pomoce dydaktyczne będą nie tylko wykorzystywane w trakcie trwania inicjatyw, ale również pozostaną w użytku w przyszłości, co pozwoli na ich długoterminowe wykorzystanie. Nowoczesne technologie, takie jak interaktywne tablice, tablety czy oprogramowanie edukacyjne, zrewolucjonizują sposób nauczania i przyswajania wiedzy. Szkoły będą miały dostęp do nowoczesnych narzędzi, które pozwolą nauczycielom na bardziej efektywne i kreatywne podejście do realizacji podstawy programowej. Dodatkowo, planowane są szkolenia dla nauczycieli w zakresie obsługi nowego sprzętu oraz skutecznych metod ich wykorzystania w codziennej pracy.
  2. Umożliwienie nauczycielom uczestnictwa w różnorodnych formach doskonalenia zawodowego, takich jak kursy czy warsztaty, przyczyni się do podniesienia ich kwalifikacji. Wprowadzenie innowacyjnych metod nauczania wpłynie na lepsze dopasowanie strategii edukacyjnych do indywidualnych potrzeb uczniów.

Realizacja tych działań wpłynie na całościową poprawę jakości edukacji, a także przyczyni się do rozwoju kompetencji przyszłości wśród uczniów.

| Bliżej wiedzy - podniesienie jakości edukacji w Gminie Władysławowo
nr projektu FEPM.05.08-IZ.00-0088/24
Dofinansowanie pochodzi z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5, Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działanie 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa w ramach Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).
Celem głównym projektu jest poprawa jakości i dostępności kształcenia w 5 szkołach podstawowych, 1 szkole zawodowej z terenu gminy Władysławowo.

W projekcie weźmie udział 6 szkół:

· Szkoła Podstawowa Nr 2 Im. Kontradmirała Włodzimierza Steyera
· SP Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Zespole Szkół Nr 1 we Władysławowie,
· Szkoła Podstawowa im. Jana Kazimierza Kuczyńskiego w Karwi,
· Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego w Jastrzębiej Górze,
· Technikum w Zespole Szkół nr 1 we Władysławowie.

Grupę docelową w ramach projektu stanowi 526 uczniów i 96 nauczycieli i przedstawicieli kadry w szkołach biorących udział w projekcie.

Cel główny realizowany będzie poprzez cele szczegółowe:

1. Rozwój kompetencji kluczowych 526 uczniów poprzez realizację zajęć wyrównawczo-dydaktycznych i rozwijających,
2. Rozwój kompetencji społeczno-obywatelskich, przedsiębiorczych i kreatywnych 240 uczniów poprzez realizację szkole i warsztatów,
3. Wzrost szans uczniów na rynku pracy dzięki spersonalizowanemu doradztwu zawodowemu dla 280 uczniów,
4. Zbudowanie solidnego i trwałego Systemu Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w 6 szkołach dla 300 uczniów i 72 nauczycieli.
5.Podwyższenie atrakcyjności nauczania w szkołach poprzez wzmocnienie, rozwój i doskonalenie kompetencji nauczycieli z zakresu nowoczesnych technik nauczania oraz doposażenie bazy edukacyjnej w sprzęt TIK i materiały dydaktyczne 6 szkół.



Wartość projektu:  2 064 601,92 zł
Dofinansowanie:  1 858 141,72 zł,
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 1 754 911,63 zł.


#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Projekt 2
Lidzbark
REZULTATY:

Rezultaty projektu będą obejmować wieloaspektowy rozwój uczniów i nauczycieli, z uwzględnieniem umiejętności podstawowych oraz przekrojowych. Uczniowie zdobędą umiejętności przedsiębiorcze oraz wiedzę z zakresu edukacji finansowej, a także będą angażować się w działania proekologiczne.
Co najmniej 30% nauczycieli uzyska kwalifikacje do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, co przyczyni się do poprawy jakości edukacji włączającej.
Szkoły zostaną wzbogacone o nowoczesne pomoce dydaktyczne, a innowacyjne metody nauczania, takie jak gamifikacja i TIK, będą kluczowym elementem kształcenia.
Dodatkowo, projekt zwiększy świadomość rodziców w zakresie dyskryminacji, angażując ich w programy edukacyjne.

Ostatecznie, projekt przyczyni się do wszechstronnego rozwoju
uczniów i nauczycieli oraz wzmocnienia społeczności szkolnych.
| Edukacja najwyższych lotów w Gminie Miejskiej Lidzbark Warmiński
nr projektu FEWM.06.03-IZ.00-0005/24
Dofinansowanie pochodzi z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu FEWM.06, Edukacja i kompetencje EFS+, Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027.
Celem projektu jest podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój kluczowych, podstawowych i przekrojowych kompetencji u 240 uczniów, a także rozwój umiejętności i kwalifikacji u 60 nauczycieli. Dodatkowo, planowane jest zwiększenie świadomości 160 rodziców i opiekunów prawnych w zakresie przeciwdziałania dyskryminacji.

Realizacja projektu zaplanowana jest w okresie od 1 października 2024 roku do 28 lutego 2026 roku.

W projekcie wezmą udział 3 szkół:

· Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Lidzbarku Warmińskim (SP1),
• Szkoła Podstawowa nr 3 im. Ignacego Krasickiego (SP3)
• Szkoła Podstawowa nr 4 im. Jana Pawła II w Lidzbarku Warmińskim w Zespole Szkolno-Przedszkolnym (SP4)


Cel główny realizowany będzie poprzez cele szczegółowe:

1.  Każdy uczeń uczestniczący w projekcie będzie rozwijał co najmniej dwie umiejętności podstawowe.
2. Każdy uczeń biorący udział w projekcie będzie rozwijał przynajmniej dwie umiejętności przekrojowe, które wspierać będą ich rozwój osobisty i społeczny.
3. Co najmniej 30% nauczycieli zatrudnionych w każdej szkole objętej wsparciem projektu zdobędzie kompetencje i kwalifikacje do pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
4. Każdy uczeń biorący udział w projekcie będzie zaangażowany w działania na rzecz kształtowania postaw proekologicznych oraz edukacji finansowej, w ramach projektu.
5. Uczniowie zdobędą umiejętności przedsiębiorcze oraz wiedzę z zakresu edukacji finansowej.
6. Szkoły zostaną wyposażone w nowoczesne pomoce dydaktyczne i materiały służące do prowadzenia zajęć w projekcie.
7. Wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania kompetencji kluczowych poprzez zastosowanie gamifikacji z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) będzie kluczowym elementem działań projektowych.
8. Nauczyciele zyskają nowe umiejętności i kompetencje w zakresie edukacji włączającej, co przyczyni się do lepszego wsparcia uczniów z różnorodnymi potrzebami edukacyjnymi.
9. Wzrost świadomości oraz wiedzy w zakresie rozpoznawania dyskryminacji i podejmowania działań antydyskryminacyjnych zostanie osiągnięty poprzez zaangażowanie 160 rodziców w odpowiednie programy edukacyjne.


Wartość projektu: 854 668,86
Dofinansowanie: 769 198,86
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 653 819,03 zł.


#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
woj warminskie
Projekt 3
Logo gminy
REZULTATY:

ZMIANA SYTUACJI GRUPY DOCELOWEJ

Zmiana sytuacji uczniów
 
Realizacja projektu umożliwi rozszerzenie oferty edukacyjnej i kompleksowe wsparcie uczniów pozwalające na pełny rozwój ich możliwości psychofizycznych i zwiększenie kompetencji podstawowych i przekrojowych.

 
Dzięki poszerzonemu wsparciu otrzymanemu w ramach projektu (zajęcia wyrównawcze; warsztaty i doradztwo zawodowe) uczniowie zwiększą swoje umiejętności, wiedzę i kwalifikacje w zakresie kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy, co pozytywnie wpłynie na ich dalsze wybory dotyczące kształcenia.

 
Wsparcie w ramach projektu wpłynie pozytywnie na ich postawy i samopoczucie, co znajdzie odzwierciedlenie w ich zachowaniu wobec rówieśników, rodziny i otoczenia także poza budynkiem szkolnym.

ZMIANA SYTUACJI SZKÓŁ

W odniesieniu do placówek szkolnych zostanie osiągnięta przez następujące działania:
 
1. Wsparcie potencjału dydaktycznego - zakupiony w ramach projektu sprzęt i pomoce dydaktyczne będą wykorzystywane także po jego zakończeniu.
 
2. Wsparcie rozwoju umiejętności zawodowych kadr uczących.
 
Skutkiem ww. działań będzie wypracowanie i wdrożenie w każdej z placówek rozwiązań z zakresu edukacji włączającej (zniwelowane zostaną różnice w jakości kształcenia uczniów o różnych potrzebach psychofizycznych). Zagwarantuje to trwałe zapewnienie przez szkoły objęte projektem równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia włączającego uczniów z różnych grup społecznych i z różnymi potrzebami edukacyjnymi.

Projekt będzie realizowany w okresie od 1 marca 2025 roku do 30 listopada 2026 roku.

| Rozwój kompetencji kluczowych uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Stanisława Staszica w Ostrołęce
nr projektu FEPM.07.02-IP.01-0398/24-00
Projekt ten jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, w ramach Działania 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
Jako Partner, Top Education angażuje się w rozwój innowacyjnych i efektywnych metod nauczania, które mają na celu podniesienie kompetencji uczniów i zapewnienie im lepszych warunków do nauki.


Cel główny:
Podniesienie jakości edukacji, obejmujące rozwój kompetencji kluczowych, społecznych i społeczno-emocjonalnych 200 uczniów i rozwój kwalifikacji zawodowych 35 nauczycieli w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Stanisława Staszica w Ostrołęce

Cel realizowany będzie poprzez następujące działania:

1. Realizację zajęć dydaktycznych i rozwijających dla uczniów, w tym: zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów klasy: IV, V, VI, VII, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi klasa IV, zajęcia przygotowujące do egzaminu z matematyki dla uczniów klasy VIII, zajęcia rozwijające uzdolnienia – warsztaty Klubu Młodego Odkrywcy – rozwijanie pasji poznawczej i naukowej w dziedzinach: biologii, fizyki i chemii skierowane do uczniów klas IV-VI i VII-VIII, zajęcia rozwijające uzdolnienia i zainteresowania przyrodnicze – zajęcia z przyrody i geografii, zajęcia rozwijające zainteresowania techniczne – I Ty możesz zostać konstruktorem, zajęcia rozwijające zainteresowania informatyczne – PROGRAMUJ, zajęcia rozwijające z języka angielskiego, koła zainteresowań (nauka gry w warcaby i szachy);
2. Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych do zajęć;
3. Przeprowadzenie warsztatów dla uczniów z klas I-IV i V-VIII w postaci zajęć rozwijających dwie umiejętności podstawowe tj. matematyczne oraz rozumienie i tworzenie informacji;
4. Przeprowadzenie warsztatów – trening umiejętności społeczno-emocjonalnych dla uczniów klas VI-VIII;
5. Przeprowadzenie warsztatów dla 200 uczniów z rozwoju 3 umiejętności przekrojowych związanych z pracą w zespole, kreatywnością oraz umiejętnościami cyfrowymi;
6. Przeprowadzenie warsztatów dla 200 uczniów z rozwoju 3 umiejętności przekrojowych związanych z pracą w zespole, kreatywnością oraz umiejętnościami cyfrowymi;
7. Przeprowadzenie warsztatów dla 150 uczniów z rozwoju umiejętności przekrojowych w zakresie uczenia się wraz z określeniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych poprzez określenie indywidualnego stylu uczenia się oraz poznania efektywnych technik nauki;
8. Przeprowadzenie warsztatów GRA EDUKACYJNA – EKO UCZEŃ dla 200 uczniów;
9. Realizacja zajęć z rozwoju umiejętności podstawowych u 100 uczniów i rozwoju umiejętności przekrojowych u 100 uczniów poprzez innowacyjne metody nauki – GRYWALIZACJA;
10. Przeprowadzenie warsztatów z doradztwa zawodowego ,,Moja ścieżka edukacyjna” dla 70 uczniów z klas VII-VIII;
11. Organizacja szkolenia dla 35 nauczycieli z zaburzeń natury emocjonalno-społecznej u uczniów oraz organizacja specjalistycznego szkolenia dla 8 nauczycieli – praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjno-rozwojowymi;
12. Realizacja specjalistycznych warsztatów GAMIFIKACJA – metodyka pracy z uczniem – doskonalenie umiejętności dla 28 nauczycieli.


Wartość projektu:                                                851 287,50 zł
Dofinansowanie:                                                 765 787,50
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 723 594,38 zł
Dotacja celowa z budżetu Państwa:                  49 193,12 zł


#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Projekt 4
Lidzbark
REZULTATY:

Uczniowie:
Projekt przyczyni się do trwałej poprawy jakości kształcenia, szczególnie dla 245 uczniów, którzy zyskają wsparcie w wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych.
Dzięki zajęciom dydaktyczno-wyrównawczym oraz warsztatom rozwijającym kompetencje społeczno-emocjonalne, uczniowie będą lepiej przygotowani do egzaminów zewnętrznych oraz rozwijać swoje uzdolnienia i zainteresowania. Wzrost umiejętności w zakresie uczenia się oraz rozwój kreatywności z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych umożliwią im lepsze dostosowanie się do wymogów edukacyjnych i szybszą adaptację w przyszłym życiu.
 

Nauczyciele:
Dla 45 nauczycieli projekt przygotuje szereg szkoleń, kursów i warsztatów, które podniosą ich kompetencje w pracy z uczniami, zwłaszcza tymi z problemami emocjonalno-społecznymi. Zwiększenie wiedzy nauczycieli w zakresie metod pracy oraz umiejętności rozpoznawania indywidualnych potrzeb rozwojowych uczniów pozwoli im lepiej wspierać swoich podopiecznych w procesie kształcenia.

 
Szkoła:
Realizacja projektu wpłynie pozytywnie na ogólną jakość kształcenia w Publicznych Szkołach Podstawowych nr 1 i nr 2 w Mogielnicy. Dzięki zakupowi nowoczesnych pomocy dydaktycznych oraz wdrożeniu innowacyjnych metod nauczania, szkoły będą mogły zapewnić lepsze warunki edukacyjne, co przyczyni się do ich rozwoju jako instytucji edukacyjnych. Wzmocnienie kompetencji społecznych i emocjonalnych uczniów oraz nauczycieli pozwoli na stworzenie bardziej sprzyjającego środowiska edukacyjnego.


| Inwestując w przyszłość - Program wzmocnienia kompetencji uczniów w Gminie Mogielnica
nr projektu FEMA.07.02
Realizacja projektu w ramach programu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027, Priorytet VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu, Działanie FEMA.07.02 Wzmocnienie kompetencji uczniów.


Projektem objęte zostaną dwie szkoły dla których organem prowadzącym jest Gmina Mogielnica:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Mogielnicy
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. I Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego w Mogielnicy.

Grupa docelowa projektu to:
245 uczniów
45 nauczycieli

Cel główny:

Trwała poprawa i wzmocnienie jakości kształcenia ogólnego w PSP nr 1 i PSP nr 2 w Mogielnicy poprzez rozwój kompetencji kluczowych, społecznych i emocjonalnych uczniów, szczególnie tych z niekorzystnej sytuacji, oraz wsparcie nauczycieli w postaci szkoleń, kursów i warsztatów.
Działania realizowane w ramach projektu to między innymi:

1. Realizacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych służących wyrównywaniu dysproporcji edukacyjnych dla uczniów mających trudności w spełnieniu wymagań edukacyjnych, wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego,
 
2. Przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych,
3. Realizacja zajęć rozwijających uzdolnienia i zainteresowania uczniów,
 
4. Zakup pomocy dydaktycznych,
 
5. Rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych uczniów klas 5-8,
 
6. Warsztaty grupowe wspierające rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych uczniów,
 
7. Rozwój kreatywności z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych,
 
8. Rozwój umiejętności przekrojowych w zakresie uczenia się wraz z określeniem indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych,
 
9. Podniesienie poziomu wiedzy i świadomości edukacji ekologicznej,
 
10. Doradztwo zawodowe dla ucz klas 7-8,
 
11. Podnoszenie kompetencji kadry w pracy z uczniem z problemami emocjonalno-społecznymi.

Wartość projektu:                                                      845 269,88
Dofinansowanie:                                                         760 719,88
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:         718 479,40
Wysokość wkładu dotacji z budżetu Państwa:    42 240,48 zł


#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
woj warminskie
Projekt 5

Logo gminy
REZULTATY:

W efekcie projekt przyczyni się do długotrwałej poprawy jakości nauczania w Szkole Podstawowej w Szulborzu Wielkim.

     
  1. Zwiększenie      aktywności uczniów w procesie edukacyjnym poprzez wykorzystanie      nowoczesnych narzędzi dydaktycznych, takich jak tablice interaktywne i      laptopy.
  2.  
  3. Udoskonalenie      umiejętności matematycznych oraz logicznego myślenia, a także zdolności do      przetwarzania i tworzenia informacji.
  4.  
  5. Wzrost      kompetencji społeczno-emocjonalnych uczniów, co przyczyni się do lepszej      współpracy w grupie oraz umiejętności radzenia sobie z emocjami.
  6.  
  7. Rozwój      umiejętności między przedmiotowych oraz proekologicznych, co wpłynie na      kształtowanie odpowiedzialnych postaw wobec środowiska naturalnego.
  8.  
  9. Podniesienie      kwalifikacji nauczycieli w zakresie pracy z uczniami oraz rozwiązywania      problemów związanych z emocjami i relacjami społecznymi.

Projekt będzie realizowany w okresie od 1 marca 2025 roku do 31 października 2026 roku.

Wartość projektu:                                                751 236,25
Dofinansowanie:                                                 771 383,75
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich: 728 606,19
Dotacja celowa z budżetu Państwa:                  42 777,56 zł
Wkład własny niepieniężny w postaci udostępnienia sal na zajęcia: 85 800,00 zł


#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
| Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szulborzu Wielkim - szkołą nowoczesnej edukacji
nr projektu FEPM.07.02-IP.01-0382/24
Projekt ten jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej i dostępnej edukacji na Mazowszu Działania 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów programu Fundusze Europejskie  dla Mazowsza 2021-2027.

Cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy, która ma na celu podniesienie standardów edukacyjnych oraz wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania w Szulborzu Wielkim poprzez rozwój kompetencji kluczowych, społecznych oraz społeczno-emocjonalnych u uczniów oraz rozwój kwalifikacji zawodowych nauczycieli.
 
Grupa docelowa:
120 uczniów
17 nauczycieli
Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Szulborzu Wielkim, prowadzonej przez Gminę Szulborze Wielkie.

Cel główny:
Podniesienie jakości edukacji, obejmujące rozwój kompetencji kluczowych, społecznych i społeczno-emocjonalnych 200 uczniów i rozwój kwalifikacji zawodowych 35 nauczycieli w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Stanisława Staszica w Ostrołęce

Zadania i działania, które będą realizowane w ramach projektu:

Rozwój kompetencji podstawowych -  umiejętności logicznego myślenia z wykorzystaniem TIK dla uczniów – klasy 1-4
Rozwój kompetencji społeczno-emocjonalnych uczniów – klasy 4-8
Rozwój 3 umiejętności przekrojowych uczniów- klasy 1-8;
Rozwój kompetencji w zakresie umiejętności uczenia się – klasy 5-8;
Rozwój kompetencji proekologicznych uczniów – klasy 1-8;
Doradztwo zawodowe dla uczniów – klasy 7-8;
Podnoszenie kompetencji kadry w pracy z uczniem z problemami emocjonalno-społecznymi;
Gamifikacja – metodyka pracy z uczniem – doskonalenie umiejętności nauczycieli;
Podnoszenie kompetencji nauczycieli w pracy z uczniem.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i rozwijające uzdolnienia uczniów – klasy 1-8;
Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych

W ramach zakupu sprzętu i pomocy dydaktycznych planowane jest nabycie różnorodnych urządzeń i materiałów edukacyjnych, które wspomogą proces nauczania.
Wśród kluczowych elementów znajdują się:
· Monitor interaktywny 65” – nowoczesne urządzenie z systemem Android 11, 8GB pamięci RAM oraz ekranem 4K UHD, zapewniające wysoką jakość obrazu. Gwarancja 2 lata z możliwością wydłużenia do 5 lat.
· Urządzenie wielofunkcyjne oraz projektor OVER MAX 4,2 FullHD z wifi – ułatwiające prezentacje i interaktywne zajęcia.
· Tablica flipchart z blokiem mobilnym oraz ekran na stojaku Avtek Tripod – przydatne w trakcie wykładów i warsztatów.
· Tablice interaktywne – wspierające aktywne uczenie się.
· Materiały do zajęć z języka angielskiego – w tym readers, activity books oraz oprogramowanie, które rozwijają umiejętności językowe uczniów.
· Interaktywna podłoga – innowacyjne narzędzie do rozwijania kompetencji społeczno-emocjonalnych, oferujące gry i zabawy ruchowe, które angażują dzieci w naukę.
· Programy interaktywne z matematyki, fizyki, chemii oraz przyrody – wspierające rozwój uzdolnień uczniów.
· Pomoce dydaktyczne do przedmiotów przyrodniczych, w tym modele szkieletu i człowieka.
· Materiały do zajęć rozwijających umiejętności podstawowe – obejmujące gry planszowe i materiały plastyczne.

Projekt 6
| Nowa era edukacji - poprawa jakości nauczania w Szkole Podstawowej w Nurze
nr projektu FEMA.07.02-IP.01-0382/24
Realizacja projektu w ramach programu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu VII Fundusze Europejskie dla nowoczesnej edukacji na Mazowszu, Działania 7.2 Wzmocnienie kompetencji uczniów programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.


Cieszymy się, że możemy być częścią tej inicjatywy, która ma na celu podniesienie standardów edukacyjnych oraz wprowadzenie nowoczesnych metod nauczania

Cel główny:
Trwała poprawa jakości nauczania ogólnego w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Nurze, poprzez rozwój kompetencji kluczowych, społecznych i społeczno – emocjonalnych.

W ramach realizacji projektu zaplanowano następujące działania oraz zakupy:

 
1. Zajęcia dydaktyczne i rozwijające dla uczniów;
 
2. Zakup sprzętu i pomocy dydaktycznych do zajęć w tym: dwie tablice interaktywne, wyposażenie miejsc wyciszenia i relaksu dla uczniów, w którego skład wchodzą: podłoga interaktywna, projektor, kanapy, pufy oraz laptopy do zajęć językowych;
 
3. Rozwój 2 umiejętności podstawowych tj. umiejętności podstawowe w zakresie umiejętności matematycznych i logicznego myślenia oraz rozumienia i tworzenia informacji;
 
4. Rozwój umiejętności społeczno-emocjonalno-osobistych u uczniów;
 
5. Rozwój 3 umiejętności przekrojowych uczniów;
 
6. Rozwój kompetencji w zakresie umiejętności uczenia się;
 
7. Rozwój kompetencji proekologicznych uczniów;
 
8. Grywalizacja – rozwój umiejętności podstawowych i przekrojowych uczniów;
 
9. Doradztwo zawodowe dla uczniów klas 7-8;
 
10. Podnoszenie kompetencji kadry w pracy z uczeniem i problemami emocjonalno – społecznymi;
 
11. Gamifikacja – metodyka pracy z uczniem – doskonalenie umiejętności nauczycieli
Lidzbark
REZULTATY:

Zwiększenie zaangażowania uczniów w proces      nauczania poprzez zastosowanie nowoczesnych narzędzi dydaktycznych      (tablice interaktywne, laptopy).

Poprawę umiejętności matematycznych, logicznego      myślenia oraz zdolności do rozumienia i tworzenia informacji.

Wzrost kompetencji społeczno-emocjonalnych      uczniów, co przyczyni się do lepszych relacji w grupie i umiejętności      radzenia sobie z emocjami.

Rozwój umiejętności przekrojowych i      proekologicznych, co wpłynie na kształtowanie odpowiedzialnych postaw     wobec środowiska.

Podniesienie kompetencji kadry nauczycielskiej w      zakresie pracy z uczniami oraz rozwiązywania problemów     emocjonalno-społecznych.




W rezultacie, projekt przyczyni się do trwałej poprawy jakości nauczania w Szkole Podstawowej w Nurze.

Wartość projektu:                                                        751 236,25
Dofinansowanie:                                                        676 086,25
Wysokość wkładu Funduszy Europejskich:        638 550,81
Wysokość wkładu dotacji z budżetu Państwa:   37 535,44 zł
Wkład własny niepieniężny w postaci udotępnienia sal na zajęcia: 75 150,00 zł

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
woj warminskie
Created by
KNK_studio_design_logo
Wróć do spisu treści